محمد كوچولمحمد كوچول، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

★★گل محمدي من★★

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1390/8/26 0:34
نویسنده : خاله هدی
437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامان امشب رفتیم سونوگرافی دکتر ادیب واسه تعیین جنسیت.عروسکم اصلا برا ما فرق نداشت که شما محمد آقا باشی یا زهرا خانم.من که احساس میکردم 

هر دوتاتون تو شکمم هستید.اصلا هم دوست نداشتم برم سونو چون فکر میکردم با سونو یکی تون رو از

دست میدم.خلاصه مامانی ساعت 21:15 بود که رفتم تو اتاق خانم دکترو بعداز اندازه

گیری دور سر و ران شما به من گفتن که شما گل............................دخترید.Orkut Scraps - Cute

زهرا جونم گل دخترم به جمع ما خوش آمدی. شکلکهای جالب آروین

به پیامبر صلوات الله هر وقت خبر دختر دار شدن کسی رو میدادن میفرمودند:ریحانه و رزقها علی الله.

(گل خوشبویی است ورزق او بر خداست).Pink Rose

محمدم کوچولوی نازم تو رو به خدا میسپارم.شاید دفعه بعد قسمت شد و مامان تو هم شدم.گل

پسرم دلم واست تنگ میشه. قول میدم  تلاشم رو بکنم و از خواهرت خوب مواظبت کنم.بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله هدي ياسمين زهرا و ني ني گل زهرا
26 آبان 90 9:07
خدايا شكرت من چقدر خوشحالم تبريك به مامان و باباي زهرا كوشولو و مامان و باباي مهربون خودم
مامان زهرا نازنازی
26 آبان 90 13:45
مبارک باشه

آخ جون یه زهرای دیگه به جمعمون اضافه شد

منم یه دختر دارم به اسم زهرا نازنازی خوشحال میشم پیش ما بیاین

با اجازه در بخش هم اسم های زهرا نازنازی لینکتون کردم. دوست داشتید زهرا نازنازی رو به جمع دوستانتون اضافه کنید. ممنون

چشم حتماً

ATeNa
27 آبان 90 20:47
سلام مامان سارای عزیز و خاله هدی مهربون تبریک میگم مبارکه...
راستی کاش میشد عکسای این مراسمو که گفتید آرمه داری رو میذاشتید برامون تا ما بیشتر اشنا میشدیم با این مراسم

چشم خاله آتنا جون سعي مي كنم عكسايي كه به درد بخوره رو براتون بذارم. ممنون از لطفتون
مادر
28 آبان 90 9:03
سلام.بهتون تبریک میگم.امیدوارم ایم مرحله را باسلامتی پشت سر بگذارید و نی نی کوچولو...فرشته خانم...زهرا خانم را در بغلتون بگیرید.


ممنون مادر مهربون
الهام
1 آذر 90 20:36
سلام ساراجون تبریک میگم یک عروسک دیگه بهتون اضاف شد


ممنون خاله روزی خودتون ایشالله
بابای مهرسا
3 آذر 90 8:29
سلام
مبارک باشه
انشالله به سلامتی




ممنون لطف دارید
مامان چند تا فرشته
4 آذر 90 2:20
مبارک باشه


ممنون
لیلا (مامان آروین )
6 آذر 90 17:54
مبارکه سارا جون الهی که زهرا جون 120سال کنار شما با شادی و سلامتی باشه گلم


ممنون ایشالله خدا آروین جون رو هم واسه شما نگه داره.
مامان ریحانا
24 آذر 90 19:48
سلام مبارکه با تاخیر ایشالا به سلامتی زایمان کنی و نی نی گلت رو در آغوشت بگیری


ممنون